Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Organizator
Sponsorzy

FAQ

1. Kto może ubiegać się o tytuł Mistrza Finansów Publicznych?

 

Wszystkie osoby zawodowo zajmujące się finansami i księgowością zatrudnione w jednostkach sektora finansów publicznych.

 
2. Czy z uczestnictwem w konkursie wiążą się jakieś opłaty?

NIE
 
3. Czy w konkursie mogą uczestniczyć pracownicy sektora prywatnego?
 
NIE
 
4. W jakich kategoriach można zgłosić swoje uczestnictwo w konkursie?
 
Konkurs rozegra się w dwóch kategoriach, które odpowiadają specyfice miejsca zatrudnienia uczestników: jednostki państwowe i jednostki samorządowe.
 
5. Czy dla zwycięzców konkursu zostały przewidziane nagrody?
 
TAK. W każdej kategorii nagrodzimy jednego Mistrza. Osoba, która uzyska najwyższy wynik wśród wszystkich nagrodzonych, otrzyma dodatkowy tytuł Mistrza Finansów Publicznych i nagrodę główną w wysokości 1000 zł. Pozostałych zwycięzców uhonorujemy dyplomami oraz atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi.
 
6. Kto zostanie zakwalifikowany do II etapu?
 
Do II etapu przejdzie po 50 uczestników z każdej kategorii, którzy uzyskają najwyższą liczbę prawidłowych odpowiedzi w I etapie konkursu.
 
7. Skąd będę wiedział/a, że zakwalifikowałem/am się do II etapu?
 
Uczestnikom, którzy zakwalifikują się do II etapu, wyślemy test w formie linku do strony internetowej na adres e-mail podany w I etapie konkursu.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
© 2018 PRESSCOM Sp. z o.o.